Prawa autorskie

Wszystkie prace i zdjęcia na tym blogu są mojego autorstwa. Nie zezwalam na kopiowanie i rozpowszechnianie ich bez mojej zgody. Uszanuj proszę moją pracę!

poniedziałek, 2 września 2013

męsko na niebiesko

Ciągle próbuję się odgruzować po przeprowadzce. Nie jest łatwo.

Chciałam Wam pokazać zrobioną w biegu kartkę dla mężczyzny na 62 lata. 

Może nie ma szału, ale mi się podoba. 




Kartkę zgłaszam na konkurs w Scrap.com.pl

KONKURS_na_kartkę_urodzinową_ScrapComPl
do 15.09.

I na Seize the Birthday - 



do 10.09

Pozdrawiam wszystkich odwiedzających i komentujących. 


5 komentarzy:

  1. ja to byłam pewna że dla faceta nie da się zrobić a tu miła i piękna niespodzianka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny pomysł-prawdziwie męska kartka. Brawo!

    OdpowiedzUsuń
  3. Faaajnie zakręcona :-) Słodkie błękity i przedarcia! Dziękujemy za udział w zabawie Seize the Birthday :-)
    Pozdrawiam, Macarena DT

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak to nie ma szału? Rewelacyjnie podarta, fantastyczny motyw spinaczy, dyskretne 62, świetny pomysł na rower zmieniający się w serwetkę i serwetka stająca się rowerem. Toż to szałowy projekt. Dla mnie bomba i tyle!!!

    OdpowiedzUsuń