Prawa autorskie

Wszystkie prace i zdjęcia na tym blogu są mojego autorstwa. Nie zezwalam na kopiowanie i rozpowszechnianie ich bez mojej zgody. Uszanuj proszę moją pracę!

czwartek, 24 kwietnia 2014

ptaszek


Taka prosta kartka, która może być na komunię, na ślub lub na chrzest.

Celowo nie dodawałam napisu.

Tekturka z Wycinanki.

Papier tłoczony stanowiący tło pochodzi z recyklingu - okładka z katalogu terakoty.





Wyzwania:

1. Scrap Galeria

http://blogscrapgallery.blogspot.com/2014/04/60.html 
do 28.04

Dziękuję Wam za liczne odwiedziny i komentarze.

Pozdrawiam

6 komentarzy:

  1. len nie zafascynował!
    Nasza Babcia już dostała zlecenie na zatowarowanie mnie w takowy :-)
    Chyba będzie musiała zasiać...

    OdpowiedzUsuń
  2. очень милая открытка! Спасибо, что творите со Скрап Галереей!

    OdpowiedzUsuń
  3. очень красивая работа! :)
    спасибо от скрап галереи.

    OdpowiedzUsuń