Prawa autorskie

Wszystkie prace i zdjęcia na tym blogu są mojego autorstwa. Nie zezwalam na kopiowanie i rozpowszechnianie ich bez mojej zgody. Uszanuj proszę moją pracę!

piątek, 31 października 2014

digi stempel Haloween od Digi Scrap

Przedstawiam Wam moją mroczną i straaaaaaaaaaszną inspirację
z grafiką Haloweenową.

Grafikę możecie pobrać tu.

http://digi-scrappl.blogspot.com/2014/10/happy-halloween.html

Ostatnio nabyłam makaron Haloween, który bardzo mi się przydał w tej pracy.
Miało być mrocznie i strasznie. 
Mam nadzieję, że nieco czarnej, pomarańczowej nici oraz wata 
nadały nieco grozy tej pracy. 


Dziękuję Wam za uwagę i zapraszam na kolejne inspiracje. 
Pozdrawiam Agata.
Wyzwania:

1. Hanna and Friends
Unser Banner 
do 05.11 

2. Faery Ink

http://faeryinkdesigns.blogspot.com/2014/10/challenge-2-halloween.html?spref=fb 
do 10.11

2 komentarze:

  1. Super cute card!!! Love all the texture you have used on it!!!!

    Thanks for joining the monthly challenge here at Faery’s ink challenge. Hope you will join us next time DT Crafting Vicky.

    OdpowiedzUsuń
  2. Beautiful card. Thanks for joining us at Hanna and Friends.

    Hugs
    Swantje

    OdpowiedzUsuń