Prawa autorskie

Wszystkie prace i zdjęcia na tym blogu są mojego autorstwa. Nie zezwalam na kopiowanie i rozpowszechnianie ich bez mojej zgody. Uszanuj proszę moją pracę!

środa, 10 grudnia 2014

nadal świątecznie z DCWV


Ostatnio monotematycznie czyli świątecznie.

Kartka z użyciem papierów DCWV - HoHoHo z kolekcji Candy Cane Lane Stack.


Nie jest na bogato, ale pochlapałam ją trochę.



Wyzwania:

1. Altair Art
http://altair-art.blogspot.com/2014/11/wyzwanie-10-kartka-swiateczna.html 
do 16.12

Dziękuję za odwiedziny i pozostawione słowo.

Pozdrawiam

3 komentarze:

  1. Wspaniała- ten słomkowy wianuszek świetny. Ale jak zwykle zaczarowały mnie te gwiazdeczki!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo energetyczna :) Dziękuję za udział w wyzwaniu Altair Art :)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne energetyczne kolorki! bardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń