Prawa autorskie

Wszystkie prace i zdjęcia na tym blogu są mojego autorstwa. Nie zezwalam na kopiowanie i rozpowszechnianie ich bez mojej zgody. Uszanuj proszę moją pracę!

czwartek, 15 stycznia 2015

dla babci

Kartka z okazji dnia babci.

Wykorzystałam w niej digi stempel z napisem Cudownej Babci autorstwa Puchilinki.



Kwiaty są własnej produkcji, własnoręcznie pomalowanym papierem.

Wycięte koło wykrojnikiem Memory Box również z papieru pomalowanego akwarelami.



Tekturkę ze Scrapińca pomalowałam farbami akwarelowymi, nadając jej różne odcienie.

Wyzwania:

1. Project Prezent

do 28.01

2. Cherry Craft


do 24.01



Dziękuję Wam za uwagę i pozostawione słowo.

Pozdrawiam.



8 komentarzy:

  1. Fajnie z tym wykrojnikiem okrągłym naokoło napisu:) świetna karteczka

    OdpowiedzUsuń
  2. Radosne kolory !
    Dziękuję za zabawę z CherryCraft

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczna praca :) Uwielbiam kolorki :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Cherry Craft :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna karteluszka. Dziękuję za udział w wyzwaniu Project Prezent :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Prawdziwie wiosenna kartka :)) Miło nam, że dołączyłaś do naszego wyzwania na blogu Project Prezent. Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super!!!
    Dziękujemy za udział w wyzwaniu Project Prezent!

    OdpowiedzUsuń
  7. urocza :)))
    dziękujemy za udział w wyzwaniu Cherry Craft :)))

    OdpowiedzUsuń
  8. ślicznie! Dzięki za udział w wyzwaniu Project Prezent!

    OdpowiedzUsuń