Prawa autorskie

Wszystkie prace i zdjęcia na tym blogu są mojego autorstwa. Nie zezwalam na kopiowanie i rozpowszechnianie ich bez mojej zgody. Uszanuj proszę moją pracę!

poniedziałek, 30 marca 2015

Paryż zamknięty w ramce


Znowu u mnie ramki.

Tym razem obrazki z Paryża.


A zaczęło się tak:
-postemplowałam chusteczki higieniczne, które następnie przykleiłam do ramki


Oczywiście ramka została wcześniej pomalowana na biało farbą akrylową.


Tu ramka już po oklejeniu uzyskanym wzorem.


Trzeba było przygotować wypełnienie, bo ramki kupiłam golasy.

Tekturę okleiłam papierem - tutaj stonowany papier UHK Gallery.


Zostało tylko przykleić jakiś obrazek lub zdjęcie.

Tutaj wybrałam obrazki kiedyś zakupione w Paryżu.









Mam nadzieję, że Wam się podobają tak odnowione ramki.

Ja jestem zadowolona z efektu.

Dziękuję za odwiedziny i pozostawione słowo.

Pozdrawiam

4 komentarze: