Prawa autorskie

Wszystkie prace i zdjęcia na tym blogu są mojego autorstwa. Nie zezwalam na kopiowanie i rozpowszechnianie ich bez mojej zgody. Uszanuj proszę moją pracę!

czwartek, 9 kwietnia 2015

LO Moja rodzinka

Miałam okazję uczestniczyć w warsztatach Wiosanki.

Pracowaliśmy na papierach 7 Dots Studio + mgiełki z Lindy's Stamp Gang + tekturki Scrapiniec.

Tak wyglądała moja praca po drodze.

Zdjęcia od Wiosanki



Oczywiście wybrałam się na warsztaty bez zdjęcia, no bo po co pracować ze zdjęciem.

Byłoby za prosto.

Po powrocie do domu nastąpiło szukanie zdjęcia, które by pasowało do tego co stworzyłam.

Wybrałam zdjęcie sprzed 3 lat, które zrobione zostało późną wiosną nad jeziorem.

Wiem, że kwiatki to nie styl Wiosanki, ale niestety musiałam tu dodać parę kwiatków oraz

naturalne gałązki, trochę sznurka i sizal i oto końcowy efekt, z którego jestem

bardzo zadowolona.


Kilka zbliżeń na szczegóły.







Zgłaszam tą pracę na wyzwanie:

http://7dotsstudio.com/archives/18963
do 20.04

oraz na wyzwanie

Scrap of Darkness and Scrap of Elegance

https://www.facebook.com/media/set/?set=oa.1569660556641929&type=1 
do 30.04


10 komentarzy:

  1. jakie piękne LO- nie wiem, czy kiedykolwiek się odważę...Buźka!

    OdpowiedzUsuń
  2. I love all the textures and bits you've put it to create that! Thank you for joining the 7 Dots Studio challenge!

    OdpowiedzUsuń
  3. Oh! so lovely! a lot of beautiful flowers and elements! Your texture looks is also stunning! Thank you for joining the 7 Dots Studio challenge!

    OdpowiedzUsuń
  4. Really lovely and sweet! Loving all the dimension the page has! Thank you for joining the 7 Dots Studio challenge!

    OdpowiedzUsuń
  5. So Beautiful page! lovely details and colors... Thank you for joining the 7 Dots Studio challenge! x

    OdpowiedzUsuń
  6. Hahahaha :-) No pięknie :-)
    Piękny layout stworzyłaś na warsztatach u Wiosanki ;-) Kwiatki nawet wybaczam, świetnie pasują :-)

    Dziękuję, że zgłosiłaś tę prace na nasze wyzwanie w 7 Dots Studio :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. beautiful LO!! thanks for joining at 7 Dots Studio!

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudnie!!!! Bardzo piękne LO!!!! Dziękuję za udział w wyzwaniu 7 Dots Studio!

    OdpowiedzUsuń
  9. Urocze! Dziękujemy za udział w wyzwaniu 7 Dots Studio!

    OdpowiedzUsuń
  10. Amazing page !Thank You for joining us at 7 Dots Studio challenge this month !

    OdpowiedzUsuń