Prawa autorskie

Wszystkie prace i zdjęcia na tym blogu są mojego autorstwa. Nie zezwalam na kopiowanie i rozpowszechnianie ich bez mojej zgody. Uszanuj proszę moją pracę!

wtorek, 26 maja 2015

notes Paryski


Kupiłam kiedyś gotowe notesy.

No i przecież nie będą tak leżały nie poprawione.

Okleiłam je papierami, ale nie dodawałam wystających elementów

z myślą o przyszłym użytkowaniu - czyli wrzucaniu do torebki.




Wyzwanie:

1. Szok
http://pracowniarekodzielaszok.blogspot.com/2015/05/wyzwanie-22-wiosna-w-paryzu.html

Dziękuję Wam za odwiedziny i pozostawione słowo.

Pozdrawiam

4 komentarze:

  1. super notes, podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo ciekawe wykonanie , jaka precyzja? a kolorystyka? hmmm...moje ulubione brązy i beże, pozdrawiam serdecznie Grażyna

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawa praca :) Z całą pewnością notes się przyda :)
    Dziękuje za udział w wyzwaniu Pracowni Rękodzieła SZOK :)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie!!! Dziękuje za udział w zabawie PR SZOK :)

    OdpowiedzUsuń