Prawa autorskie

Wszystkie prace i zdjęcia na tym blogu są mojego autorstwa. Nie zezwalam na kopiowanie i rozpowszechnianie ich bez mojej zgody. Uszanuj proszę moją pracę!

piątek, 30 października 2015

taekwondo ciężki temat


No i miałam zlecenie na kartkę dla miłośnika Taekwondo.

Niełatwa tematyka i tak wybrnęłam.





Kartkę zgłaszam na wyzwania:

1. Szok



2. http://lilpatchofcraftyfriends.blogspot.com.au/2015/10/challenge-20.html - do 30.10

3. http://pennyschallenges.blogspot.co.uk/2015/10/welcome-to-pennys-challenge-251.html - do 03.11

Dziękuję za odwiedziny i pozostawione słowo.

Pozdrawiam

4 komentarze:

  1. FABulous card. Thanks for joining us over at Lil Patch of Crafty Friends this time & good luck!
    hugs Jo x
    Dt

    OdpowiedzUsuń
  2. sprytnie, naprawdę super się wybroniłaś ... - dziękuję za udział w wyzwaniu PRSz - Ki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawa praca :) Powiem szczerze, że miała bym problem z takim zadaniem mimo tego, że sama trenowałam ten sport kilka lat :)
    Świetnie sobie poradziłaś :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Pracowni Rękodzieła SZOK :)
    Pozdrawiam serdecznie, Padoriaa

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawie to rozwiązałaś :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu PR SZOK :)

    OdpowiedzUsuń