Prawa autorskie

Wszystkie prace i zdjęcia na tym blogu są mojego autorstwa. Nie zezwalam na kopiowanie i rozpowszechnianie ich bez mojej zgody. Uszanuj proszę moją pracę!

piątek, 25 marca 2016

KWIECIEŃ PLECIEŃ wyzwanie Filigranki


Witajcie,

Wczoraj ruszyło najnowsze wyzwanie na blogu Filigranki 

pod hasłem "Kwiecień, plecień...".

Na początku myślałam, ale fajny temat, ale jak już usiadłam do pracy,

to już nie było tak łatwo.

Wymyśliłam więc, że Natura przechodzi z okresu zimowego w kwiecisty czas wiosenno-letni.

Tutaj wykorzystałam tekturkę pergoli jako takiej bramy przejściowej.

Zapraszam do obejrzenia mojej interpretacji. 






Produkty ze sklepu Filigranki:

Tekturka PARA 12 Tekturka AMORE 14 Odważny Debiut szary- ZESTAW Jak we śnie

Gesso Clear - przezroczysty grunt akrylowy 120ml


Zapraszam do udziału w wyzwaniu 


Dziękuję za odwiedziny i pozostawione słowo. 

Pozdrawiam




2 komentarze:

  1. Bardzo ciekawa interpretacja tematu, świetnie wszystko wymyśliłaś :)
    Życzę wesołych Świąt !

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie!!! Buziaki i wesołych świąt!

    OdpowiedzUsuń