Prawa autorskie

Wszystkie prace i zdjęcia na tym blogu są mojego autorstwa. Nie zezwalam na kopiowanie i rozpowszechnianie ich bez mojej zgody. Uszanuj proszę moją pracę!

niedziela, 4 grudnia 2016

Stack-a-holic december challenge


Cześć Wszystkim.

Ruszyło kolejne wyzwanie grudniowe na blogu DCWV. 

Tym razem mamy tablicę kolorystyczną do inspiracji.

Jako, że czas świąt zbliża się wielkimi krokami, ja postanowiłam zrobić

dekoracje świąteczne. Oto one:












Prace powstały do palety kolorystycznej:



Wyzwania:

1. Hello Scrap - do 31.12


2. Namaste - do 09.12


Dziękuję za odwiedziny i pozostawione słowo.

Pozdrawiam

4 komentarze:

  1. Świetne bombko-ozdoby! dzięki za zabawę z helloscrap.pl.

    OdpowiedzUsuń
  2. Oh jak pięknie się błyszczą! Super pomysł! Dziekujemy za udzial w wyzwaniu Namaste

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudne te zawieszki :-)Świetna ta baza przezroczysto-złota w kształcie serwetki! Dziękujemy za udział w wyzwaniu Hello Scrap.

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne. Ta baza przezroczysta zachwyca. Pozdrawiam i dziękuję za udział w wyzwaniu HelloScrap.pl

    OdpowiedzUsuń